Vacature binnen ons team!

Wij zijn op zoek naar een binnendienstmedewerker/projectondersteuner.

Red. 23-8-2021
De reactietermijn voor deze vacature is verstreken. Solliciteren is niet meer mogelijk.

Natuurrijk Limburg is een jonge, dynamische coöperatie actief op het snijvlak van landbouw en natuur. We stimuleren en motiveren grondeigenaren en organisaties om op eigen terrein activiteiten te ontplooien die tot meer biodiversiteit en landschappelijke herkenbaarheid van het buitengebied leiden. Degenen die meedoen krijgen een contract en worden lid van onze coöperatie. We komen op voor hun belangen en verder ondersteunen we onze inmiddels 1300 leden met advisering en het regelen van hun financiële vergoeding vanuit de overheid. Samen maken we Limburg mooier met onder andere bloeiende akkerranden, kruidenrijke weilanden en de instandhouding van velerlei diersoorten. We staan voor een platteland waar toekomst is voor landbouw én natuur, waarbij natuurinclusieve landbouw het doel is.

Wie zoeken we?
Als binnendienstmedewerker/projectondersteuner heb je direct contact met onze leden, de deelnemers aan Agrarisch Natuur- en Landschapsbeheer (ANLb). Je bent aanspreekpunt en verantwoordelijk voor de correcte administratie van beheercontracten, je geeft ondersteuning bij de organisatie van (deelnemer)bijeenkomsten en biedt secretariële ondersteuning aan het management. De werkzaamheden worden voornamelijk vanuit kantoor verricht.

Wat ga je doen?

  • Eerstelijns aanspreekpunt voor deelnemers en anderen die ons benaderen. Oppakken van vragen over vooral administratieve zaken die van of via onze veldmedewerkers binnenkomen.
  • Administratieve verwerking van overeenkomsten en activiteiten in onze geautomatiseerde systemen SCAN Office (CRM én GIS systeem in één) en BOOM (planning van beheeractiviteiten op deelnemer niveau en beheermonitoring) zoals:
    • verwerken van wijzigingen bij uitgevoerd beheer door deelnemers.
    • verwerken van (bedrijfs)overdrachten.
    • maken van selecties ten behoeve van projecten of mailingen.
  • Projectmatig oppakken van zaken gerelateerd aan (wijzigingen in) voornoemde geautomatiseerde systemen.
  • Secretariële werkzaamheden zoals het verwerken van post en het ondersteunen bij correspondentie met deelnemers en communicatieacties.
  • Assisteren van het management, waaronder voorbereiden en notuleren van bestuurs- en ledenraadsvergaderingen.


Functie eisen:

  • MBO werk- en denkniveau.
  • Actuele en aantoonbare ervaring met secretariële en administratieve werkzaamheden.
  • Je bent klantgericht en affiniteit met de agrarische sector is een pre.
  • Je kan zelfstandig werken in een klein team.
  • Je werkt nauwkeurig, efficiënt en bent communicatief vaardig.
  • Je houdt overzicht en kan in een veelheid van werkzaamheden goede prioriteiten stellen.


Wat bieden we?

Een uitdagende en dynamische functie in een jonge en kleine organisatie. De aanstelling is vooralsnog voor één jaar met perspectief op een vaste aanstelling bij goed functioneren. De aanstelling betreft een dienstverband voor circa 20 uur per week tegen een marktconform salaris.


 

 

Schrijf u in voor
onze reguliere nieuwsbrief

Selecteer extra themalijst(en) voor specifieke beheertips en blogs

We spammen niet! Lees ons privacybeleid voor meer info.